Gästbloggare famous JASMINE!

Jasmine Almer har kommit till undsättning och ska rädda Alice otroligt tråkiga blogg från att gå under! Idag har jag gått i min otroligt roliga skola källängen och umgåtts med alla OTROLIGT underbara vänner jag har där. har jag nämnt att alla älskar mig i min skola? Jag har så jäkla många vänner asså.

OCH VAFAN GJORDE JAG SEN DÅ
jo jag var på dansrep kul va???? och fetglöm att jag går upp 8 imorn.
jaja Har precis målat mina naglar i BLÅÅÅÅÅ (ljust). men ska tvätta bort det när jag kommer hem de blev fett fult. eftersom jag är så himla populär och alla älskar mig så tänkte jag ger er en liten SNEAKPEAK på vad jag gör just nu...
Är hemma hos M to the aria och tittar på P to the irets of C to the aribbean. Hmm kluring där... De coola personerna runt om kring mig är E to the lina W to the ase (som btw hälsar alla att kyssa hennes håriga arsle), L to the inda H to the äggqvist och sen den dära där borta i hörnet...... hon som petar i näsan atm.... euw... kan ni gissa? a jo precis hon den där lökiga jäveln.
tror det räcker för idag, jag menar, jag måste ju på ha mina hemligheter som kändis, detta är ingen jävla skvallerblogg.... ELLEEEERRR? it may be!



TO BE CONTINUED.........


WEEEHOO

xoxo JASMINE ALMER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0