ett större tidsfördriv

Humör just nu: extremt trött, om det nu är något slags humör.
Favorit godis: helt klart dess två:

Något du absolut inte äter: jag har riktigt svårt att tänka mig att ap hjärna någonsin kommer träffa på mina smaklökar. Tänk att äta nån annans hjärna liksom? fy usch blä.
Kläder just nu: mjukis
Musik just nu: Jack Johnson
Vad sa du senast? "mamma, är det middag snart? jag är stört hungrig"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok så skulle det vara: definitivt hippie-/flowerpower tiden. 60-talet med andra ord.
Sommarplaner: (ska försöka skriva så anti-dampigt som möjligt) MAAAAAAALTAAAAAAA!!! wiwiwoo!!, Ins/Ass utbildning på älskade Vitsgarn, chilla på landet och förhoppnings rymma till Köpenhamn.
Åh fyfan så jag längtar till sommaren bara för det...

g.se/images/2011/malta_136710565.jpg" alt="" />

Fisk eller badkruka: beror ganska mycket på humör. Men jag måste ändå säga att fisken är majoritet i detta fall.
Saft elr Alkohol: los fekkos? --> alkoholos, los chillos? --> saftoholos.
Hur många kuddar sover du med? två men jag ligger på en.
Favoritväder: jag skulle säga snöstorm, 45 ooo minus grader och slask! vilken himla tur att min familj valde att placera sig här i Sverige där vi har det 65% av året!!
3 saker att ta med till en öde ö: obegränsat med mat, ett flygplan (så att jag kan hämta mina vänner) och Olle Hedberg (som kan spela på sin gitarr för mig hela dagarna) ungefär så här:



Spelar du något instrument? jag har spelat piano och kan några coldplay låtar utantill, dessutom lär jag mig genom youtube att spela gitarr, ehee...
Morgon-/nattmänniska: helt klar natt-människa. Ibland jobbar jag till och med bättre på nätterna än på dagen.
Sparare/slösare: en klar sparare. Jag får panik när jag spenderar för mycket pengar på en gång.
Bästa film: finns galet många. Baksmällan är ett f'ucking mästerverk. "The Holiday" är världens sötaste film.
Kommer du ihåg din första kärlek: det är väl självklart att jag gör! :) första kärleken är något jag tror alla minns.
Några homosexuella vänner? hahha, ännu oklart....
Tror du på mirakel? Har aldrig upplevt ett. Men ja, jag tror att dom finns.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Om man är riktigt kär så tänker man inte ens  i dom banorna. Så ja, det tror jag faktiskt att man kan.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja, det gör jag. Tror att jag till och med kan ta för mycket skit ibland.
Ser du på kärleken som ett misstag: har aldrig sett på det så. haha! men ett misstag tycker jag verkligen inte att det är.
Är du kittlig? hah, faktiskt inte så. Har däremot svårt för när folk viskar eller blåser i mitt öra. Det kittlas som satan.
Stjärntecken? firre fisk! (fyller år om en vecka och en dag btw)
Rädd för insekter? Tvestjärtar, fy faaaaaaaaaaaaaan!! TITTA PÅ DEN! för seriöst kväljningar


Dåliga egenskaper: sämst på att ringa upp, kommer sällan i tid och har svårt att säga ifrån ibland.
Det här är jag bra på: jag älskar att få andra människor glada, jag tror faktiskt att jag är en ganska bra lyssnare också.
Bästa bok? ett hjärta till Maria. Jag grät nästan i slutet, helt seriös.
Om du fick en superkraft så skulle det va: att kunna flyga! helt givet.
Detta vill jag jobba med: tror jag vill jobba utomlands ett bra tag. Kanske med film eller med människor på något vis.
Tänker du tatuera/pierca dig? hehhe, ja. the time will come
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungey-jump? det är redan uppskrivet på min "att-göra-innan-jag-dör-lista".
Är du rädd för blod? en av mina största fobier är rinnande blod och köttiga sår så ja, det kan man såga att jag är.
Gillar du att sjunga? haha, ja.. när ingen annan hör...
Vad gör du om du får hicka? försöker svälja vatten upp och ner vilket ofta slutar i kaos.
Har du besatthet: När jag inte har dansat på några dagar så börjar min kropp alltid göra rörelser av sig själv. På lov och sånt får jag fan dans-abstinens. Jag får också panik när jag inte tränat på länge. Jag känner mig helt konstig i kroppen då. Jag tror jag är besatt av mina kompisar också. Jag är liksom inte hel utan dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0