waiting on the world to change.

svart linne - gjort själv på slöjden. sammetstajts från h&m, halsband liksaså. Guld ringen med hjärtat är från GinaTricot och skärpet från.. ingenaning..

hellooooooo!
Idag har varit en bra dag. Trots huvudvärk och sömnbrist.
Vi hade besök av Rädda Barnen på skolan, som berättade om deras verksamhet och vad pengarna som vi samlar in med vårt Bildprojekt på bilden, UNG KONST, går till. Efter skolan var jag en stund med min älskade Mochimoo (även kallad ellen..) och min sötis bästis Olle (även kallad Olivia..). Sen åkte jag till min förhoppningsvis nya Prao-plats och nervöst frågade "ehhmm, ursäkta.. vet du om ni tar emot Prao platser ..eh.. här?" Fick en något skeptisk blick av första tjejen jag pratade med, men den andra killen var mycket trevligare och mötte mig med ett leende "absolut! de kan vi fixa!" Min förhoppningsvis nya plats är då Bryggan, som är en restaurang bara 100 meter härifrån. Hoppas det går igenom. Skulle verkligen var kul att praoa där :)
Nu ska jag plugga och sen ska jag titt på idol kl. 8.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0