något random

Sketan i gatan vad trött jag är. Jag mår typ illa för att jag är så trött. Pulsen går typ i hundra nittio, ögonen stängs varannan minut och ja.. jag vet inte heller varför jag sitter och skriver ett inlägg just nu.
/
Denna kära fredagskväll började med att jag satte rekord i att äta pizza fort som vinden. Jag skojar inte när jag säger att jag åt en halv pizza på typ 4 minuter (vilket enligt mig är gal1 snabbt). Så varför denna brådska vid en underbar måltid? Jo, enkelt,. Jag var sen, hade missuppfattat tiden jag skulle befinna mig på Ungdomsgården om 10 minuter. Efter att parkerat min cykel 100 meter bort från huset (skämdes så mycket att jag inte vågade ställa den utanför..) och efter att ha garvat en hel del åt mitt vita böglinne och hur allt gick åt helvette för mig just då, körde vi vårt uppträdande och det gick faktiskt rätt bra. Förutom att jag råkade slå till Sofia i ansiktet dock.

Sen åkte vi vidare till Nicklas för att garva åt när han jagade Sophie som om hon vore en katt, och även häpna av Nicklas dolda talang som matchmaker. To be continued.
Over and out. Peace to the world.
Alice Anna Margareta Göransson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0