vackert.

Nu kommer säkert Sofia hata mig för det här.. haha! Men det är smällar man får ta. Jag älskar dej också fisen, det vet du!

Klickar ni på play så får ni höra min käre, knasige vän, Sofia Hedberg sjunga den fantastiska låten "Get Here". Jag smög inspelade detta när hon sjöng den vid sitt piano i Juni. Visst är hon bra? Så bra att man typ får rysningar? Sofisen, du är banne mig en hejjare på att sjunga. Hoppas du inte dödar mig imorn när vi ses, jag har mycket kvar att leva för.
Puss på er alla. Over and out, som vi brukar säga. puuuuuuuss.

Kommentarer
Postat av: fisen

fy. fan. alice. göransson. fy. fan.

2010-10-08 @ 09:56:45
Postat av: pell (tha pellikan!)

Så jäääääävla bra!!!!!!!!! (Men varf står de "sofia åkerberg sings" om man kollar på youtube??:P)

PUUUUUUUUUUSS

2010-10-10 @ 10:11:19
URL: http://ellikaas.blogg.se/
Postat av: fisen

du vet inte hur mycket jag vill döda dig varje gång jag hör detta... FYFFAAAAAAN BRALLIISCH!! men du har ju som sagt mycket kvar att leva för, som din söt- och charmighet!

2010-10-10 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0