tja

shit mama vad jag är trött. sov inte bra inatt, drömde att jag blev jagad av en peddo man som kom närmare mig varenda gång jag tittade bak. det var skit läskigt. Sen jobbade jag på min prao till klockan 10 på kvällen med anledning av att jag ska behöva jobba mindre på söndag (och vrf jag ska jobba på söndag orkar jag inte förklara för tillfället, det är ändå bara ointressant). Det jag vill komma till är att chatta på faceb när man är trött, är INTE lika lätt som det är för Berit att baka kladdis eller lika lätt för Lill-erik i Bert vara så förbaskat söt. Att chatta när man är trött är för j'vligt svårt och ansträngande. Speciellt när den man chattar med den som skriver snabbare än blixten.

Varför jag skriver det här har jag egentligen ingen aning om, så för allas trevnad, för samhällets bästa, så ska jag dra mig till sängen. Over and out. /lisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0