jag har famlat i mörkret, men i dig såg jag ljuset.

skor - Vagabond, svarta byxor - GinaTricot, linne - GinaTricot, skjorta - Abercrombie and Fitch.

Jag glider runt, är ledig och sover till klockan halv 12 på dagarna. Prao är verkligen min grej, känner jag. Jag går på en iskall fotbollsträning och garvar åt de fina vänner jag har.. som alltid får mig att se saker från den ljusa sidan. De vänner som får mig att glömma allt och leva i nuet, eller också så orka lyssna på mina i lands-problem. Tur att jag har er och att ni står ut med mig. Ni vet vilka ni är. fy fan så ni betyder.

Kommentarer
Postat av: Pedro

åhhh tack aliceee, jag könner mig såå träffad <3

2010-10-12 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0