end of week

Helgen har faktiskt varit bra. Nu när man tänker efter liksom.
Jag har gått på Harry Potter, med the fantastic four, och varit näst intill tårar när den söte varelsen som börjar på D (det där var bara för att inte avslöja allt till er som inte sett filmen) får en kniv i hjärtat.. RIP. Sen har jag njutit av en underbar konsert med självaste Linnros. Två timmars väntan i tio minus var fan värt det. Vi fick platserna längst fram vid räcket och jag smälte ganska rejält när han i micken viskade "jag älskar er också". Hursom helst, låten Genom Eld var alldeles magisk och versionen av hans "Från och med du" konstrat med Robyns "Dancing on my own" var ett mästerverk.
/
Söndagen har spenderats med en ihållande huvudvärk, två timmar utomhus i snöstorm i hopp om att sälja bullar till klasskassan, dansklass och nu --- gäster. Plugg? det tar vi ikväll.. eller?
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0