knas

Heluuuu!
Oh gud. Jag var ett sandkorn från att inte gå till skolan idag. Det var länge sen jag var trött. Mega länge sen faktiskt. Men jag tog mig upp och klarade mig igenom dagen. Jag kom hem och pluggade för en gång skull på riktigt bra :) *superduper nöjd*.
Jag måste bara få visa er vilket jobb det var att borsta ut mitt fågelbo till hår igår.
Till en början såg det ut ungefär såhär:

efter en "borstning" lossnade det här:
hahah! sketans vilken ful min!!!

När jag halva jobbet gjort såg det ut såhär...
ni kan ju tänka er att detta jobb typ tog 25 minuter...
Nej nu ska jag nog sova så att jag inte somnar på SO:n imorn... hahaha!
puss puss!
p.s. mini och bell, ni vet att jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0