Monday outfit

Well, that was my Monday outfit..
strumpbyxor- GinaT, Sammetskjol- TopShop, grått linne- H&M, (halsband likså), nit armband- Lindex och ring- Glitter.

Ledsen att det inte blivit så mycket bloggande på sista tin.
Pluggandet har tagit upp varenda sekund och minut av min lediga tid. Jag var till och med tvungen att missa dansen i måndags på grund av det förjävliga proven, inlämningarna, diskussionerna osv. (HATE IT!!!!)
Idag, hade jag diskussion på boken "Flugornas Herre" (som för övrigt är den sämsta bok jag någonsin försökt mig på att läsa..). När vår SV- lärare tog ut 5 elever (jag var en av dom) för att anteckna alla våra åsikter och tankar om den (stört tråkiga) boken. I alla fall, på vägen ner till klassrummet viskar ellen:
"asså.. är det någon av er som läst boken? jag hoppade över skit mycket.."
Jag: "haha! typ samma här. hoppade över 100 sidor skulle jag tro"
Felix (jimmy neotron): asså jag har ju inte läst den"
Mickan: inte jag heller.. Men David, du har väl läst den hoppas jag?"
David: "öööh.. nää typ inte.."
Så där går vi in. 5 elever som ska ha en betygsättande diskussion om en bok som ingen läst. Hahaha! herregud, herregud. Men det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle gå. Jag improviserade skit mycket och låtsades som om jag läst boken flera gånger... :) hihii!
Nej, nu måste jag pysa. Måste göra klart allt skit så att jag kan lägga min hyfsat tidigt ikväll. Annars - I'm scrued. Peace and love, Alice.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice!!!! Älskar bilderna!!! as coola!!!!

2010-02-10 @ 21:11:33
Postat av: Hanna

Jävlar alice, modell!!!!

Ha en bra kväll snygging!

2010-02-13 @ 00:19:42
URL: http://hanniiis.devote.se
Postat av: Michaela

Haha!!

Du va skiit snygg i dessa kläder!! Jag blir så avundsjuk!

2010-02-13 @ 21:46:38
Postat av: Anonym

du har så coola kläder!

2010-02-14 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0