nightmare

men nu kan ju blogg.se bara gå och ta sig i stjärten.
Det går fortfarande inte att ladda upp en enda BILD!!!!! (sry för lite PMS humör för tillfället...)

Idag har jag träffat Fabbe och vickan (bell skulle vart med , men nej, hon skulle visst till stan... dumma dej). (ledsen att ni ännu en gång måste tal del av detta humör..)
På kvällen var jag med s, m och a. Vi flummade runt i snön, blev blöta och tillslut frös vi till is. Haha! snacka om dumhuvuden. Men j'kligt kul var det i varje fall! :)
Nu ska jag sova. Hoppas det inte blir mardrömmar som förra natten. Det var en riktigt konstig dröm som kändes skit verklig. Jag och Alice virrade runt på ett tivoli, sen mötte vi ett skelett (som såg ut som det i mj's låt - Ghosts) Sen kom en skit konstig snubbe som tvingade mig att välja vilket sätt jag ville dö på. Bli jagad av tjurar, typ.. huggas eller bli övertjock av godis så att jag skulle spricka. Hahahah! asså den var heeelt sjuk. Jag andades jätte hastigt och snabbt när jag vakanade. Fy säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0