disco dans

Några har undrat lite om den dans audition jag gick på för en vecka sen, så jag tänkte berätta lite. Jag sökte till en mer avancerad grupp inom disco dans (som är en typ av "Arobic-dans", tänk typ friskis och svettis fast mycket snabbare..) I måndags fick jag reda på att jag hade kommit in i gruppen! :) Och jag blev super duper glaad! hihi!
Här ovanför ser ni ett youtube klipp på en disco dans från en tävling. Och tro nu INTE att jag är en av dom här eller att jag är så här bra. Hehe... ooo nej. De som dansar här uppe tävlar i VM och är grymmare en grymmast enligt mig. Vad tycker ni? Kan ni förstå varför jag hade en aning träningsverk dagen efter?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jävlar vad grymma!! Haha jo du är visst så bra, annars hade du inte kommit in i den där gruppen ;)

Puss <3

2010-02-06 @ 16:23:33
URL: http://hanniiis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0