tovigt

gamla bilder, 2009
mitt läge efter två dagars show med ständig tupering och tonvis med spray.

Helgen har minst sagt varit hysterisk och jag kämpar för att hålla ögonen öppna när jag skriver det här. Jag har spenderat fredagkväll, lördag-hel-dag samt söndag-hel-dag på Dieselverstaden ute i Sickla. Min föda har bestått av cheeseburgare, vattenflaskor med resorb och en och annan lussebulle. Sunt va?
Men gaaaaaaash, vad jag har haft kul. Allt från misslyckade grafitti målningar på gigantiska lakan, till garv mitt på scen till oförglömiga minnen med älskade Minivibe. Nu måste jag sova och tacka för mig innan jag somnar med huvudet på tangentbordet. Jag har ju trots allt skola imron...... pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0