glasses

sammetstajts - h&m, tröja - h&m, glasögon - Gucci och halsband - JC.

Hittade tyvärr inte min digital kamera, så de fick bli Photo Booth bilder ist.
Imorn har jag btw sovmorgon till 9.30 - tummen uuuuuuupp!
Imorn har jag forbollsmatch på en fredagkväll och måste spela trots mitt skadade ben från moppe krashen igår (ja, du läste rätt. jag krashade med moppen påväg till skolan. Fick hela moppen över mig och skrapade öven upp händerna lite. Men det kunde faktiskt vart så mycket värre. Och taaaaack och loooov att jag bytte till jeans från shorts precis innan jag åkte..) iallafall så blir allt det här något av en - tumme neeeer!

Imorn åker flera av mina bästisar och pojkvännen på klassresa, bröllopp och gud vet allt... tummen neeeeer för det åsså.
Men imorn ska jag faktiskt träffa Dessan som äntligen får gå ut! det blir - tummen uuuupp!
Nu ska jag sleepa. puss hei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0