Home from Italy

Hello you guys! I'm home from Italy noow!! You've missed me?!?! Well, Maybe, maybe not.
Asså det är svårt att förklara med få ord denna helg. Jag har tränat (tränat och tränat och tränat) så att mina ben värker som jag vet inte vad. Jag har garvat så att käken värker åt alla patetiska händelser och klockrena kommentarer (kan dra några senare, skulle kunna skapa en kategori om dem, så många finns det). Jag har inte fattat än att jag är hemma och att jag redan varit i Italien under en hel helg. Det gick så förbaskat fort. Alldeles för satans fort. Resan dit var ju lååååång med cirka 3 timmars flyg + 4,5 timmars buss (+ in checkning, passkontroller och gud vet allt) så att själva tiden på hotellet och gräsplan var endast 2 hela dygn.


Nu ska jag checka fb. Det känns som om det vore år sen jag skrev in min email adress och kollade "notifications" där. Huuuua. Puss på er! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0