Toscana klockrena kommentar nr 1

I detta fall kallar vi min vän miss. masken eftersom jag tror hon i detta fall vill vara anonym...

Vi sitter på planet, inträngda bland alla svenskar påväg hem. De flesta sitter och kråmar sig och vill hem medans vi fotbollsbrudar skrattar och tjoar och snackar nonstop'. Plötsligt känner jag en riktig sketen lukt. Jag tittar menande på min vän...
- miss maaask??
*Alice, du vet inte hur många gånger jag ställt upp för dig. Snälla håll käft om detta nu.
- jaja okeii...

1 min senare.. matilda säger:
-- MISS MASK! VA FAAAAN??!

Kommentarer
Postat av: ALICEJ

HAHAHHAHAH, klockren tjej!!! vill oxå ha en sån vän......

2010-04-15 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0