på mina fingrar

svart ring - HM, Silvrig ring - GinaT och ny favorit - ormringen från Italien.

Ytterst solbränd från Italien, hyfsat utsövd, världens mysigaste fika med tjejerna i solen vid Espresso, så har min dag faktiskt varit väldigt bra idag. Ett stort plus var att dagiset jag praoade på hade hittat min solbriller där, som jag letat runt i hela huset efter, wiiihoo! Äntligen slipper jag gå runt och kisa som en förvirrad kines.
Två minus är bara paniken över matten och att det gick FRUKTANSVÄRT dåligt på dansen idag. Jag kunde inte ta in någon koregrafi. Det gick bara inte. Helt jäkla omöjligt. Men som tur var så piggade Maria Montesamis klockrena kommentarer upp mig Oj vad TV är bra ibland.
Ett stort fet grattis till min vän Ellen som fyller 15 ida. Jag älskar dig Mochi, you know that :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0