kärringsnack

Magen kurrar och ögonlocken - tunga. Har troligen någon form av "eftertrötthet" från helgen eftersom jag endast sov runt 6 timmar i lördags kväll (ops, hoppas inte mammi för syn på detta, hehe).

Nu har det ringt från både comhem och kalle anka -tidningen på loppet av 2 minuter och sökt mamma/pappa. Alltså seriöst, det blir ju bara för mycket. "Hei jag söker Annette är hon möjligtvis he'...." "Nej, hon är "TYVÄRR" inte hemma" "jaha, okej. Då ringer jag upp lite senare." "*mummel* nja helst inte" "tack och hej då""HEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIJJJJ" (uttalas - hääeiiij) haha! det sista är nämligen min sluthälsningsfras vid sådana samtal. Kan bara tänka mig deras frågande miner. Vissa säger "jaha, jaa.. heeeeeij". Så, psst. Detta rekommenderas till alla som är extremt trötta på "reklam-samtal".
Nu ska jag sluta med surkärring snacket.
Puss puss heeeeeeeeeeeeeeeeiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0