När allt känns skit

Tjo mans!
Herregud! det är ju bara Onsdag idag! det känns som om det gått en evighet. Jag vill ha heeeeelg!
Helgerna är seriöst höjdpunkten i mitt liv just nu. Vardagarna sucks. 
1. Tvinga sig ur sängen vidrigt tidigt på morgonen, tvinga i sig frukost och släpa sig iväg till skolan.
2. Försöka  koncentrera sig och lyssna på läraren och försöka få i sig skolmaten som inte smakar ett piss.
3. Sätter sig på bussen för att åka hem. De senare dagarna kommer jag inte hem förens 5.
4. Sätta sig och börja läsa f'king LÄXOR.
Om man hinner eller överhuvudtaget ORKAR åker man på fotbolls/dans träning. Annars ser dagarna ut så här.
 
När allt känns piss, vidrigt och hemskt (vilket det ibland gör nu för tiden) - lyssnar jag på den här låten. Videon är ..hahah! väldigt skum, om man säger så. Men låten, Jag älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0