sunday

detta hade jag på mig igår,
jeans - cheap monday
body - mammas (hihi)
kavaj - H&M
skärp - gina tricot

Jag har en aning huvudvärk och känner mig lite skabbig. Jag måste verkligen duscha nu. Det var kul igår men det blev lite... rörigt mot slutet. Orkar inte gå in på detaljer. Det blev också väldigt sent, jag tror inte att vi la oss förens 3 - halv 4. Vi vaknade såklart av Issas katt som gick in i rummet och började käka på våra salta pinnar.

Matilda:
Hjälp, jag är typ rädd för katten, den är jätte läskig..
Issa svarar, irriterad och ny vaken:
- Men guud, det är bara en katt jävel, den är inte farlig.
- Hur mycket är klockan?
- Åtta..
- Faaaaan! vi har ju typ sovit i 4 timmar...!

Jaa, så var min hääärliga morgon. Nu är jag hemma och MÅSTE duscha.
Puss och kram, skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: naomi&veronica

snygg bild! :)

2009-09-28 @ 09:53:55
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0