plugget tar upp allt

Hejsan hejsan!

Ojojoj! vad det var länge sen man skrev här. Förlåt mig, förlåt mig. Men plugget har verkligen tagit ALL min fritid denna vecka. Jag har inte ens hunnit gå på någon träning (!) vilket är mycket ovanligt för min del.
Men nu är det mesta överstökat. Jag klarade mig igenom både engelska redovisningen och SO provet. Vette faen hur det gick, men det visar sig. Det kändes i alla fall som om jag gjorde mitt bästa.
Imorn är det fredag.. HJÄLP, vad denna vecka gått fort.
Men skönt ska det bli i alla fall. Ska sova hos Alice hela helgen eftersom att päronen är i Spanien i 27 graders värme. (Ja, man kan undra varför man bor här i Sverige).
Men, vi kommer ha det sjukt kul i alla fall. That's for sure.. hihi!
Nej, nu ska jag sova.
Natti, natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0