Icecold

Okej, seriöst.
Hur kallt är det egentligen?! Det snöade för tusan imorse!! När jag gick hem från tåget höll jag på att frysa till is. Nästan bokstavligt talat...

Idag hade vi besök av en kille som hade Teambuildning med oss. Han var riktigt häftig. Han kan läsa människors beteende och hjälper företag och klasser med gruperingar. "Ni vet han i Mentalist, jag är ungefär som han". Han är bästis med Björn Borg och har jobbat med riktiga "värstingar" i nian som bar pistoler. Han var faktiskt mycket till hjälp och vår klass behövde honom. Ett sådant jobb som han har, kan jag tänka mig själv att ha när jag blir stor.
Nu ska jag hjälpa mammi med maten!
Peace and love, Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0