my new jacket

Nya skor från Dinsko och ny höst jacka från Odd Molly. Jag känner att det redan är två favoriter och kommer användas riktigt mycket.

När jag kom hem från skolan satte jag mig och pluggade i 3 timmar i sträck. Det var sjukt jobbigt, men man känner sig nöjd efteråt.
Alla var sjukt flummiga på dansen idag, det går inte ens att förklara. Jag skrattade så mycket att jag var tvungen att lägga mig på golvet, en annan var tvungen att sticka ut huvudet ur fönstret och en tredje.. råkade spotta vatten i ansiktet på läraren.. HAHAHA! N, du är för rolig du.
Nu ska jag sova!
Pusselipuss <3 /Alice

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv; Javisst är dem bäst! Håller alla tummar för dem! :D

2009-10-05 @ 23:41:48
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

börja med videoblogg!!!!! please

2009-10-08 @ 16:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0