måste ses

tjeeeenare tjenare!
Idag har jag inprincip pluggat hela dan. I N T E kul om jag får säga det själv. Men innan jag gick in i mitt plugg-koma hann jag faktiskt gå ut och springa en sväng och jag är fett stolt!!
Imorn börjar skolan och nu är det slut på det roliga. Fast på ett sätt kan det vara skönt att komma in i ett mönster igen. Hela lovet har känts som en suddig, sömnig, grå dag stund tals.
Till sist vill jag länka till ett hysteriskt roligt klipp som MÅSTE ses. Jag vet inte hur länge jag och Nora vek oss av skratt. Klippet är så random som det kan bli.
http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1296885&selId=1.924472&currPage=2
Goood natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0