äntligen!

Tjenare tjenare!

Åååh, äntligen äntligen är det lov! Det är så skönt att det knappt går att beskriva.

Skolan var ganska tråkig, vi gjorde inte så mycket. Vi skrev ut lite bilder och redovisade för klassen och lite lärare. Ganska skönt i för sig, men det blir ganska segt när lärarna verkligen drar ut på det hela.
Efter skolan åkte vi till Fabbe och jag spelade CS för första gången - jag sööög, haha!
Sen drog jag vidare till centrum och träffade lite kompisar. Å nu sitter jag ensam hemma och ska snart på sista dansen. 

Imorgon ska jag stå 3 timmar i en caféteria och inte få ett enda öre och det ska bli hur kul som helst ! 
naaaaaaaaaaaaat. 

Ha det jätte, jätte bra!
Puss puss, A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0