Fullproppad helg

Oooola!

Sorry för att jag inte skrivit på ett par dar, men jag har inte hunnit.
Nu är helgen redan slut, det har gått stöört snabbt. MEn jag har ändå hunnit med mycket:

Fredags kväll var jätte kul ! Även fast det inte var så mycket folk, hade vi ändå roligt.
Man blev mycket bättre kompis med de i dansgruppen, man lärde känna dem mycket bättre.

Nora och jag var skit trötta och la ss vid 11. På morgonen tittade jag på klockan och insåg att jag sovit i 12 timmar, jäklar! måste vara rekord för mig! Men för Nora var det inte så märkvärdigt, den sömntutan! ;)

Så lördagen blev väldigt seg. Men vi lyckades tillslut ta oss till Nora där vi hämtade lite grejer för att sedan ta oss till gumpasalen där småttingarna hade gymnastiktävling. VI hann se Ebbas och Sophies "halva" lag köra. De var inte så koncentrerade direkt, men de var jätte söta!
Sen åkte jag direkt till fotbolls matchen. Det var skönt att äntligen få börja spela igen, men samtidigt var det sjukt jobbigt. Mina ben var som stålpinnar efter åt. Det blev i varje fall 2-1 till oss vilket var vääldigt bra! eftersom de vi mötte var ett år yngre...

Idag, söndag har jag inte gjort så mycket. Jag fixade lite grejer här hemma tills klockan 4, då jag mötte Nora i stan. Vi hade faktiskt väldigt trevligt. Jag kände typ ingen alls, men det var ändå kul att lära känna lite nya människor. Även fast de flesta var 18. 

Nu måste jag gå , är så trött. 
Kram, kram <3  /A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0