Tjejmiddag!

Hello !

Först måste jag bara börja med det här med sommartiden. Jäklar alltså!! Klockan är ju för faen halv 7!!! Det känns som om klockan är fyra. Haha! förrvirrad ?

Jag har inte nämnt det i bloggen tidigare. Men igår hade jag faktiskt tjejmiddag :)
Jag blev ju fjortis förra veckan så jag bjöd mina närmaste kompisar till en hederlig tjejmiddag.
Så Nora och jag förberedde hela långa dan, och även fast vi började flera, flera timmar innan så blev det väääldigt stressigt i slutet. Men, gästerna kom och allt gick bra. Det blev lax med ris och det blev väldigt uppskattat. Jag hade också ordnat en tävling: Vem känner mig bäst - då Issa och Sopihe vann, men många anklagade dem för fusk, haha!

Efter middagen dansade vi lite och sjöng singstar. Vid 11-tiden körde vi "jag har aldrig", en lek där det avslöjades många hemligheter ska jag säga dig´, haha! Men eftersom det bara skulle stanna mellan de som var där, kan jag tyvärr inte säga vad som avslöjades.

Jag fick också jätte många fina presenter! Bilder kommer på dom när jag hittat sladden till kameran :)
Nu ska jag pysa, kanske kommer ett inlägg ikväll.
Love to all, Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0