presenter! :)

Hejsan hejsan!

Det blev inget inlägg igår för att internet inte fungerade.
Har precis varit på ett karatstödjarmöte på skolan. Det slutade senare än jag trott så jag han inte med fotbollen. Snart ska jag på dans och sen troligen skidor, det blir nog inte så många gånger till eftersom våren precis kommit! :)

Hade en jätte härlig och bra dag igår!
Efter skolan träffade jag först några kompisar och fikade. Efter det gick vi runt i centrum och skojjade i affärer, barnsligt men sjukt roligt! Sen gick vi hem till Nora och sen blev jag hämtad. Det blev än av mina favorit rätter till middag och mys framför Björn Gustavsson Dvdn som jag fick! ^^. Nu bilder på presenterna jag fick:




Penna med block - alltid bra!, Björn Gustavsson Dvdn - älskar björn!, "aftonväska", bankkort - laddat med 500 kr! och "En dag på Spa" - i guldkuvertet.



Tröja från Salt, love it! :)



Jacka från SALT,



Tröja från SALT, ursäkta förskräkligt dålig mobilkamera!



Tjocktröja och linne från abercrombie, skickat från mina kompisar i danmark! :)



Parfym, ni ser ju själva vilken det är.

Fick också lite grejer till mitt rum, men tyvärr blev det inga bilder på dem.

Snart börjar dansen! puss puss <3

Kommentarer
Postat av: jos'

fina grejor! hoppas du hade en underbar födelsedag!

puss sötnos!

2009-03-19 @ 20:48:36
URL: http://mittlivsomjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0