varför snöar det ?

Heeej gott folk!

Jag måste göra om här på bloggen! Den är sååå tråkig, haha. Får försöka ändra på det ikväll...

Allt rullar på, skolan - dansen - fotbollen. Det ända som är rätt jobbigt nu är vädret. Okej, snön kunde kommit i December men snälla, inte nuuu! Alla vill ju att det ska bli vår nu, även jag. Så varför måste det snöa? Speciellt idag, det var ju typ snöstorm. Men, det finns inget att göra nått åt. Bara vänta och se...

Jag lovade ju att lägga upp bilder på det jag fick i "efterskotts present"



                                            söt kjol från Zara

 

Linne från Zara (det var den jag fick) byxor - cheap monday, skärp - ingen aning, typ JC ?

Nu ska jag börja göra mig klar för att gå och lägga mig, måste försöka lägga mig tidigt för en gång skull !
Som avslutning: en bild på mig när jag lyckades ta när jag blåst värsta stora bubblan av jenká, haha!



God natt på er!!! <3
Kram A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0