Lördag!

Morning morning!

Vi hade det jätte mysigt igår med spel, wii, talang och mycket skratt.
Det var Rosanne, W, Sara, Folki et moi. Det var en kväll som jag gärna vill göra igen :)

Vädret är fortfarande piss och jag kan inte låta bli att ställa frågan om det här verkligen ska kallas sommar? Jag hoppas verkligen att det bättras snart.

Idag skulle jag spelat fotbolls match, men nej... Den kunde jag såklart inte spela eftersom den jobbiga golf kursen är precis samma tid. Tyyyyyyyyypiskt !

Till sist vill jag tillägga att jag såg lite utav slutet på Australia igår. Bara av det lilla jag såg hann jag redan bli kär i den lilla pojken som spelar Nullah. Han är så duktigt och så satans söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0