I <3 Kanelbullar

Hey everyone!

Dagen började med att jag äntligen fick sova ut, och forsatte sedan med TV4 och frukost. Efter det gick jag runt och degade lite och gjorde typ ingenting alls. Sen drog jag på golfkurs (i ett försök till att ta grönt kort ). Det gick bra men det var lite långtråkigt, eftersom vi höll på mer än två timmar. Sen åkte vi hem, och då bestämde jag och broshan (för första gången) att baka kanelbullar. Det tog rätt lång tid men resultatet blev.... GRYMT helt enkelt :) 

Här kommer lite bilder:


innan ugnen,


HAHAHA! nörd som sniffar kanelbulle-lukt (?)
Kanelbullar m. mjölk är väl det godaste som finns?! 

Suktad?
Hihihi! :)

P.s. AAAAAAAAARH! nu får Sverige göra mååååål!


Kommentarer
Postat av: Anonym

alice=fuckface

2009-06-10 @ 22:05:29
Postat av: alicebrallizz

moget cooling,

2009-06-11 @ 14:55:33
Postat av: naomi

mums!!

2009-07-08 @ 14:39:07
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0