le week-end

Hejsan hejsan!

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev.
Jag har haft fullt upp hela helgen och spenderat... vänta nu.. jo, runt 15 timmar blir det faktiskt på Vasateatern. Låter helt sjukt men det var faktiskt värt det. Det var verkligen skit roligt! Alla danser gick faktiskt hyfsat bra, förrutom en där jag gjorde bort mig lite grann. Jag hann inte byta om till rätt kläder och sjalen jag skulle knyta runt midjan flög av och trasslade på något sätt runt mig. Kanske inte låter som värsta katastrofen, men det såg nog väldigt roligt ut. Vi höll på att garva ihjäl oss efter åt. Om någon har filmen på den kan jag kanska lägga upp den, det bjuder jag på :D

Vädret idag var också helt underbart! Solen brände, stekte och hettade vilket var skönt men svettigt.
BAJS! imorn ska det bli regn och 13 grader! buuuuuuuuuu!

Bajs också till NO-prov. På Onsdag är det och jag försöker plugga, men uuuuuuusch vad det är trååkigt!!!

Nu ska jag pysa,
Peace out! <3 Alice,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0