fuck me?



Antingen är du en av dom som redan vet, eller så är du en som jag - en som inte har fattat...
Låten if u seek amy av britney spears har ett helt annat "budskap" (kom inte på nått bättre) än man kan tro. Lyssna noga på texten i refrängen:

Love me, hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls are begging to
If you seek amy [uttalas: F U C K me]

Ganska smart va?
Istället för att sjunga fuck me, kan man sjunga något som låter exakt lika men som stavas annorlunda.
Vad jag har uppfattat har det uppmärksammats väldigt mycket i USA och folk har retat upp sig mycket på det.

Min åsikt då?
Ganska kul grej och ingenting jag stör mig på. Herregud hon får väl sjunga vad hon vill? Det är ju inte så att hon tappar 50% av fansen bara för att hon sjunger fuck me. Då har hon definitivt värre saker man kan reta upp sig på.

Ni kanske känner till Britney fanet Chris crocker? Ni vet han som grät och skrek: "leave Brtiney alone"? Här är i alla fall hans åsikt http://www.youtube.com/watch?v=L3yEnUDWFdM&feature=related. Han pratar såå roligt, säger mycket ärliga och sjuka saker och är så ulltra Gay som det kan bli. HAHAHA! kolla själv, det är såå kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0