happiness!

YES YES YES!

Nu är jag lycklig! Jag har för första gången i hela mitt liv lyckats med en header!
Tack så hemskt mycket till "Mimmis design" (Länken är:  http://mimmisdesign.blogg.se/2008/february/designhjalp-hur-man-gor-en-egen-header.html?_tmp=306fd0136b4916a7db1c218190982e75535c1c2c) Riktigt bra hjälp och mycket bra förklarat! Verkligen något jag rekommenderar.

För övrigt,
Skolan var bra, Vi slutade klockan 12!
När vi slutat åkte jag med några andra i klassen och spelade fotboll.
Sen mötte jag upp Alice och Sophie. De hade precis varit och praoat (elr hur man nu skriver det). Sen skulle vi möta upp Folke som praoar på Vivo. Haha! Det var ett sant nöje att se henne i blåa vivo-kläder när hon plockade upp apelsiner! :)

Imorgon är det städdag på skolan... KUUUUL! 
Puss puss och god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0