en dag som susat förbi...

Hejsan hejsan!

Har precis kollat klart på "So you think you can dance". Ett av mina favorit program :) Såååå bra!

Idag har det varit en sån där dag när det känns som att man nästan inte gjort någonting. Jag har packat, åk till centrum, träffat kompisar en stund och spelat golf. Det kanske låter som ganska mycket men det känns som om dagen bara susat förbi.

Imorn åker jag till Småland för att träffa släktingar och fira midsommar. Och imorgon ska jag ta TBE-spruta klockan nio på morgonen! Jag hatar sprutor. Hatar verkligen.

Nej nu ska jag lägga mig! Kommer förmodligen ett inlägg imorn också.
Natti natti! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv oftare!

2009-06-19 @ 16:08:23
Postat av: alicebrallizz

chill i grill little man!

2009-06-21 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0