Läser nån ens min blogg ?

Tjernare tjenare!

Det var ett tag sen jag bloggade nu och jag måste erkänna att jag inte riktigt haft lust att skriva. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och det känns som om man skriver i onödan. Vem läser den här bloggen liksom? Det känns som att prata med någon som inte ger någon respons.
Jag är inte ute efter att bli den kändaste bloggen i Sverige men det känns så patetiskt att skriva "till sig själv".

Men.. nu ska jag försöka ta nya tag. Om det är någon där ute som tycker på något sätt att denna blogg är bra, så kommentera gärna det. Jag behöver lite respons. Det spelar ingen roll om du känner mig eller inte, skriv precis som du tycker bara.

Kiss and hug, Alice.
 

Kommentarer
Postat av: ALICE J

ALIIIICE ! jag läser din blogg ! den är superduper bra ! jag saknar dig din lilla pruutt ! vi måste hörs jätte snart !

2009-07-24 @ 18:58:09
Postat av: Stella

Jag tycker din blogg är jättebra och du skriver bra inlägg! :)

Fortsätt så!

Puusss! <3

2009-07-26 @ 01:34:56
Postat av: alicebrallizz

tack så jätte mycket sötisar!



absolut alice, det måste vi göra. Jag saknar dig också <3

2009-08-01 @ 12:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0