Dagarna går ...

Dagarna går så fort att jag knappt hinner konstatera att det börjar nya.

Visst är det inte så soft att skolan snart börjar. Men tänk egentligen hur det skulle vara om man hade sommarlov HELA tiden? skulle alla då gå och vara lika förvirrade som jag och knappt fatta att dagarna bara susar förbi? Haha! Kanske, kanske inte.

Idag har jag varit med Ebbi.
Vi har badat, läst CHIC och pratat om precis allt möjligt.

På kvällen hade vi släkten på middag. Jag vet att jag sagt det förr, men jag älskar mina kusinbarn mest i hela världen !!! De är så söta att man bara vill sitta och gulla med dem heeela tiden.

Nu ska jag sooowa lite,
Good night, sleep tight <3

p.s. jag vet att uppdateringen inte är på högsta nivå, men det blir skärpning i höst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0