sjuk

Mina muskler bokstavligt typ skriker av smärta efter den första amerikanska fotbolls träningen i Söndags. Jag har nog aldrig haft en sådan här träningsverk. Jag kan knappt lyfta ett mjölkpaket med ena armen, och det är en pina att resa sig från en stol. Dessutom så tror jag att jag blivit smittad av någon i familjen, eftersom förra veckan så var både Philip och pappa förkylda med feber och halsont, snuva .. blablabla.

Så nej, läget är inte det bästa just nu, men jag står iallafall på benen och jag känner redan nu att jag är på bättrings väg. Men idag är jag hemma från skolan och ska precis titta på reprisen av Skavlan (hej tönt) och sen förmodligen plugga lite matte. Mer inlägg kommer senare. Pusspuss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0