fråga till eeeeeeeeer.

GOTTFOLK!
Nu har ni chansen att påverka!
Kommentera vilken av kategorierna ni vill att jag ska skriva mer/mindre av.
1. Outfits och kläder ur garderoben.
- helt onödigt eller riktigt ... bra?

2.  Kändisar
- skriver ju inte så mycket om det. Men jag brukar ta med saker som jag själv chockeras/är intresserad av. Är det fullkomligt ointressant eller faktiskt rätt kul?
3. Mode och inspiration.
-Har blivit lite bättre på senare tid. Is it something that you guys enjoy?

4. Personlighet och humor.
Tro mig, jag kommer aldrig bli en blogg som det i varje inlägg står "Idag har jag...", "Igår så gjorde vi...." eller "Då gick vi och satte oss på en steeeen....". Det blir bara för mycket, enligt mig. Men vill ni kanske höra lite mer om vad jag håller på med, gillar eller har upplevt?

5. Fotton och filmer.
Älskar ju att fotografera och att göra filmer. Gillar ni det eller är jag helt ensam om det?

Happ! Det var nog det.
Nu får ni ta och kommentera och säga PRECIS vad ni tycker, jag menar det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

outfits och kläder, och foton och filmer! :D

2010-05-06 @ 22:03:10
Postat av: alicebrallizz

thanks! i will :)

2010-05-08 @ 23:59:51
URL: http://alicebrallizz.blogg.se/
Postat av: hej

samma!

2010-05-10 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0