forever beautiful

Yes!
min hals har blivit bättre och nu KAN jag i alla fall svälja. Jag var hos doktorn imorse och dom sa att det inte var så farligt, att det höll på att gå över. Det känns bra, eftersom de här dagarna varit ett rent helvette. Jag tror jag aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv, så det var skönt att komma till skolan och garva lite. Nej nu måste jag kila!
Hadéé!!
update: tro inte att jag själv tycker att jag ALLTID är vacker (min rubrik - forever beautiful). Så starkt ego har jag (tyvärr?) inte. Jag syftade på min text på min T-shirt. (men tack ändå älskade mochimoo! jag saknar dig som fan i skolan! kryyaa!)

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Kul att du gillar både min stil och min konst - det var en kommentar som lyste upp min dag!

2010-03-10 @ 17:53:49
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: mochimoo

have to agree with you missimama, you are forever beautifel! <3

2010-03-11 @ 15:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0