Okej, nu fick jag nyss panik.

Jag är seriöst den klantigaste människan i hela världen ibland. Den mest förvirrade, klumpiga och glömskaste (om man nu kan säga så) människan på detta runda klot. Den med guldfiskminnet liksom. Jag har nämligen just upptäckt att jag inte har en aning om vad mina örhängen från Georg Jensen är, min konfa present från våra vänner i Danmark. Och saken gör det inte bättre att jag heller inte vet vad min ring är från Efva Attling, som också är en konfapresent. Hade jag varit miljonär hade jag bara kunnat gå och köpt ett par nya, men nu är ju fallet inte så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den klantigaste människan jag känner..

2010-08-02 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0