I feel safe, Because I have a tiger on my chest.

Befinner mig nu i Sverige, i en bil, påväg till Torekov - där jag kommer befinna mig en kväll och en förmiddag. Sen åker vi vidare till en stad utanför Falkenberg där vi ska spela golf med ett par familjekompisar i en vecka.
/
Apropå absolut ingenting, så såg jag världens läskigaste film igår. Den handlade om ailiens som går in i kroppar och en massa skit. Det otäcka är att filmen pendlar hela tiden från riktiga röstinspelningar, filmer från privata kameror, filmer från polisbilar osv. När man ser den verkar den så sjukt verklig. Dessutom är en helt rubbad tjej som är med i filmen som ser sååååå läskig ut att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Haha! det här låter säkert helt sjukt i era öron, men ser du Fouth kind på en kväll då det är helt kolsvart utomhus och blåser kuling, så vet du vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0