Skräll

Snart åker jag och mamma in till stan, vi ska kolla på lite presenter.
Om du inte redan visste det, så är det nämligen så att jag fyller år på tisdag :)
På Tisdag är det fjorton år sedan lilla jag kom till värdlen, haha! Äntligen fjortiiiis!!!! (naaaat)

Iaf, i går var det ju melodifestivalen, ingen kan väl ha missat det?
När Måns ledde efter juryns poäng, trodde jag att det skulle bli han. Men sen när han fick folkets: 96 poäng eller var det nu var, var jag inte lika övertygad. Sen när Sarah Dawn FIner fick nästa poäng och tackade till kameran förstod jag att hon heller inte skulle vinna. Sen när EMD fick nästa poäng och OCKSÅ tackade till cameran blev jag riktigt chockad...
De skulle inte heller vinnna !! Okej, Agnes, Carolin Af Ugglas eller Malena Erman? Carolin fick nästa poäng...
Agnes eller Malena? Vi hoppade faktiskt framför Tv:en av nervositet. När Petra sa: "Melodi nummer 12" tror jag att Malena blev lika förvånad som jag.

Nu i efter hand, tycker jag det var ganska kul att Malena vann. Jag har inte riktigt fastnat för låten, men äntligen har Sverige kommit med något ovanligt till Eurovision song contest ! Jag tror faktiskt Malena har en stor chans för att hennes låt är så speciell. 

Till sist vill jag till lägga att det kommer bli ändring på bloggen!
Jag ska få in mer bilder, jag vet själv hur tråkigt det blir. Så jag ska skärpa mig!
Ha en bra Söndag! <3 Kram A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0