En av mina stora idoler

Good morning sunshines! <3

Äntligen helg! 
Nora åkte för en timme sen och snart ska jag åka in till stan med min kusin som jag inte träffat på jätte länge! Det ska bli jätte kul faktiskt. 



Jag brukar faktiskt försöka svära så lite som möjligt men fy faan vad amanda är cool !
Jag älskar henne, älskar hennes musik, hennes stil, presonlighet, allt !
Just nu, lyssnar jag på Amandas nya låt: Greetings from space. Lyssna själv så hör du hur otroligt bra den är:
http://www.youtube.com/watch?v=1P0z9e3gSSk

Nu ska jag fixa mitt hår, ska åka strax.
Ha världens bästa Lördag!
Kramar från A <3


Kommentarer
Postat av: Karin

Hhhej! Hur fixar du ditt hår? P&K

2011-04-08 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0