Tv Söndag

Hejsan hejsan!

Just nu sitter jag och tittar på Wall-e. Ni vet, robbot filmen. Den är väldigt gullig på något vis.

Idag vaknade jag med en hemsk huvudvärk, så det tog lite tid på morgonen. Jag såg på hela Let's dance reprisen, Carl Jan är ju så himla rolig. Han är extremt kass på att dansa, men han bjuder på sig själv. Efter det såg jag Sveriges värsta bilförare. Herregud, herregud. Är nästan det ända jag kan säga. De körde så uselt att det inte var sant. Och det värsta var att de verkligen trodde att de var bra.

Tur att Nora kom, annars hade jag nog suttit framför TVn hela dan.

Nora och jag bakade scones och spelade Buzz. Så här såg våra scones ut:



De var riktigt, riktigt goda! :)

Jahapp, imorn var det skola igen. Back to basic,
 
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0