Det snööööar :)

Hej svejs lingon fejs! <3

Min vinterdröm har slagit in... DET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAAAR!!! haha, jag är helt överlycklig. Jag hoppas, hoppas att snön ligger kvar läääänge! jag älskar snö! Men nog om min kärlek till snö...

Skolan: 
Har varit hyfsad bra idag. Sjukt äklig lunch, rester från typ förra veckan. Usch, jag mår bara illa när jag tänker på den. 
Vi fick tillbaka vår SO-uppsats om Jesus. Det gick ganska bra, jag är nöjd. Efter skolan bjöd jag hem mig själv till Issa, haha. Vi tog lite knasiga bilder och gjorde lite annat kul. Efter det åkte jag hem.
 
Annars har jag faktiskt inte så mycket mer att berätta, förrutom att jag haft en allmänt härlig dag. Det snöööööööööööööaaarr ju för faen! hahha, :P

Tack och hej leverpastej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0