Trött,

Tjabba tjena!

Jag ursäktar för att jag inte skrivit på ett par dar, men det är ganska mycket just nu.
Matte prov på Torsdag, 15 000 franska glosor, danslektioner, Engelska jobb o.s.v...

Nu är klockan snart 10, jag är skit trött. Ibland håller jag på att somna på skolbänken. Jag är allmänt trött hela tiden. Ja, jag kanske borde lägga mig tidigare.. Men det är ju så mycket man ska hinna göra på de 12 timmar man är vaken :)

Skolan går förövrigt bra. Förutom att vår No-lärare helt plötsligt bestämt sig för att flytta tillbaka till Örebro. Tänk att lärare aldrig kan tänka på oss elever! De tänker ju bara på sig själva. Nu måste vi ha vikarie i en månad efter sport-lovet och sen ska vi få en gammal gubbe som NO-lärare. Kuuuuuuul !

Aja, nu ska jag inte vara så negativ. Jag är trött, det beror nog på de...

kramar från A <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0