fullspäckad helg, hemskt mycket plugg och en svettig vikarie

Tja Tja!

Shit vilken helg! Det känns som om jag haft lov precis för jag han med så mycket. Jag har så mycket att skriva om helgen så jag skriver det på ett så enkelt sätt som möjligt..

Så, jag har:

* rätt upp ett tjejbråk - Riktigt jobbigt, men jag hoppas det löst sig nu...
* varit med kompisar
* åkt i en kundvagn med ett par galna kompisar, haha!
* uppträtt på tjejmässan. Det gick rätt bra förutom att högtalarna sprängdes så att ljudet blev skit dåligt.. Men, men. Vi dansade bra och gjorde det bästa av situationen.
* firat lillebror
* spelat golf
* åkt på våran såkallade "slide" med Nora och Alice - sjukt kul! (det kommer nog bilder)
* och släktmiddag.

Allt detta resulterade i att jag inte han plugga och blev vääldigt trött. Så de närmaste dagarna måste jag plugga riktigt mycket. 2 prov ligger på planeringen + föör många franska och engelska glosor.

Skolan var tråkigt förrutom att vår vikarie hade så otroligt stora svettlökar att man nästan inte trodde sin ögon! HAHA!
Ha det gött! <3 Kram, A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0