Första skoldagen

Hej hej hej!

Första dagen i skolan var jobbigt och seeg. Speciellt när man vaknar med en fruktansvärd huvudvärk men ändå bestämmer sig för att ta sig igenom skoldagen. Men efter lunchen blev det faktiskt mycket bättre.

Efter skolan fikade jag med Folke, Alice, Sophie och Issa. Det var skönt att ha några som kände precis som jag :)
Sen åkte jag in till stan och mötte Pappa. Vi gick vidare till en konsert som min kompis, Ia skulle vara med i. Hennes gymnasium hade 10-års jubileium. De hade lite problem med ljudanläggningen eftersom konserten var i en kyrka, så ibland tog det lite tid. Men det spelade och sjöng otroligt bra. Sista nummret var bäst då musikklassen sjöng acapella. Ia och en annnan kille sjöng solo delar av låten. Både Ia och den andra killen sjöng otroligt bra. Jag började nästan gråta... :)

Nu ska jag fixa för att gå och lägga mig, 
Ha det jätte bra !
Lots of love, Alice   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0