Lykke Li.



- Jag är en drömmare. Allt jag gör är att drömma mig bort. Det är någon slags eskapism. Att skapa något bättre. Sedan inser man att det bara är luft. Vin, pussar och att dansa tryckare med någon är det bästa.

- Min skivproducent brukar säg att jag är som en haj. Han har nämligen hört att hajjar måste röra på sig hela tiden för att överleva.
/
Såg programmet Skavlan häromdan med avsnittet där Lykke Li är med. Gud vad jag älskar henne. Hon är så galet vacker och väldigt, väldigt, väldigt sjukt inspirerande. Hennes låt "Dance Dance Dance" ligger nu högst upp på min spellista och jag har till och med sökt på artiklar om henne på internet. Jag inser att jag utan att tänka på det försöker efterlikna hennes hår och hennes stil (oj hej stalker) Och ehe ja, ni kanske nu förstått att jag ser upp till henne ganska så bra och att eh.. jag vill typ va som henne..

Kommentarer
Postat av: PELIKANEN

Hahahaha den låten hade jag som ringsignal i sjuan!

2011-05-09 @ 17:02:47
URL: http://ellikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0